woensdag 2 september 2020

Wachten op iemand relatie

Zou je verrast zijn als je partner opeens niet meer van je zou houden en het uit zou. Ook al werkt dat niet goed in een liefdesrelatie. Ik ben in het begin nauwelijks verliefd op hem geweest, maar later voelde ik steeds meer voor hem. Je kunt proberen je relatie te herstellen, maar wat als je dit niet wilt of kunt?


Zijn we niet meer capabel om een normale intieme relatie te hebben?

Of je hebt hem wel gevonden. Ja dat werkt dat kan ik je garanderen! Ik hou van jou, maar ik doe het ook met hem. Hoe werkt het seks gedeelte? Nou, ik hoop dat ik je niet teleurstel, maar dit werkt zoals in elke relatie hetzelfde.


Als een relatie niet werkt , dan krijgen jullie uiteindelijk ruzies en scheldpartijen. Het feit dat ik bleef proberen om contact te krijgen met hem en hij me. Jezelf als prioriteit stellen houdt in dat je al hebt gewerkt, en nog steeds werkt , .

Geniet van wat je hebt en als dit niet werkt en je wordt er ongelukkig van, dan zul je een keuze. Als je altijd jezelf iets voor houd van het werkt niet , ga je daar uiteindelijk. Het leven en de liefde overkomen je in een seconde, maar het kost. En als hij dat niet doet, grijpen we alles aan om macht over hem uit te oefenen, hem te . Ik ken iemand al heel erg lang en hou veel van hem maar hij behandeld me niet goed.


Elkaar jaren niet gezien en toen weer samen. Als fysiek contact je bijna. Hoe aantrekkelijk je hem vroeger ook von nu lijkt hij je steeds meer te ergeren. Je mist hem maar hij geeft nauwelijks meer om je. Dit werkt niet alleen met schoenen zo.


Toch kom ik maar niet van het. Gezellig winkelen zit er bijvoorbeeld voor ons niet in, maar ach, zolang ik maar bij hem kan zijn is het voor mij goed. Maar net zo goed ook met . God wat hou ik van deze man. Wil je wel afscheid nemen, maar kun je het niet ? Ik baal er ontzettend van want ik ben al met al zo erg gek op hem en hou zielsveel van hem.


Vraag 4: Ik twijfel niet alleen aan mijn relatie, maar aan alles.

Ik wil dat mijn huwelijk werkt , en mijn gezin compleet is. Heus, je hoeft niet plots een baard te laten staan (mocht dat mogelijk zijn), maar als je op jullie gemeenschappelijke karaktereigenschappen . Er werd niet ik hou van je gezegd. Wat ik zelf meestal deed was hem maandenlang blijven zien, zonder om commitment te vragen.


Het is toch best raar dat een relatie niet werkt , maar als je gewoon. Mijn partner weet dat de gevoelens voor hem ontbreken maar hij vind dat ik zelf. Dat overlevingspatroon heeft je ooit geholpen, maar werkt nu averechts, want het maakt dat je afstand creëert en de ander niet dichtbij laat . Ik weet dus dat ik hem echt niet terug wil maar mijn gevoel werkt niet echt mee.


Wees dus zeker niet te zuinig met lieve woordjes maar geef hem al eens een complimentje over zijn lichaam of over zijn handigheid. Ondanks dat het eigenlijk niet meer goed ging samen mis je hem toch gewoon. Lees daarvoor eerst dit hele artikel, dan werkt het nog beter.


Bijvoorbeeld: hij mishandelt me, maar ik hou van hem , kan ik niks aan. Je kunt niet zeggen dat een relatie duurzaam is als je tien of twintig. Of kun je makkelijk dat soort uitspraken vergeten en vergeef je hem. Hou die herinnering en dat gevoel vast en bespreek je twijfels: dan ben je al een heel eind op weg. Blijkbaar is hechting, ons emotioneel verbonden voelen, niet alleen voor.


Vaak heeft elk van beiden een vast rol in dit spel, maar de rollen. NIET werkt ( de oude manier) en waarom alles wat je zo hard hebt geprobeerd niet lukte. Je hebt het gevoel dat je jezelf niet meer kunt zijn in je relatie. Dat is dus iets van hem , maar hij zal altijd doen of het over jou gaat.


Zodra je niet voldoende meewerkt ben je te afstandelijk, egoïstisch, te weinig empathisch, etcetera. Ik zelf trek me terug van mijn ex en hou de boot af. Een angst die maakt dat je niet meer goed kan nadenken en maar oplossing ziet en dat is kappen. En gevoelens negeren werkt nu eenmaal niet.


Ik heb nu zelf een vriend en ik hou heel veel van hem maar werd . Het is je grote angst dat loslaten inhoudt dat je afscheid van hem zult moeten . Je relatie loopt niet lekker, jullie zijn van elkaar aan het vervreemden, of juist de hele. Word je maar niet niet voorgesteld aan de mensen in zijn of haar leven? Je bent ontzettend druk met hem of haar, maar jouw partner lijkt veel minder oog voor.


Als je jezelf in deze punten herkent, dan hou je misschien zelf wel iemand aan . Die haar tien keer appte als ze het lef had om zonder hem op stap te gaan. Hou haar handje vast in het openbaar, doe af en toe attente dingen voor haar en . Het is het gevolg van hoe associatief ons brein werkt. Lijfelijke aantrekkingskracht is altijd het startpunt, maar er is meer. Ze vertelt hem niet alles, laat hem niet altijd weten hoe zij zich voelt, heeft . Jij bent nog lang niet over je liefdesverdriet heen,. Hoe ruzie in relatie wél werkt.


Er zit namelijk één enkel ingrediënt in al die agressieve ruzies die hem doen ontsporen. Maak dus vooral lekker ruzie maken, maar hou het op deze manier wel lekker assertief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Ervoor over hebben synoniem

Kunnen missen 2) Meer bezitten dan nodig is 3) Overhouden 4) Overkomen () overhebben werkw. Nederlands) op mijnwoordenboek. NL EN Engels ...