donderdag 21 mei 2020

Ik kan mijn man niet meer verdragen

Dat gaat van kwaad tot erger en hij kan niks meer goed doen. Ik verdraag hem gewoon niet meer om mij heen. De meeste van mijn lezers zijn vrouwen die weten dat een écht.


In een gelukkige relatie, zelfs als die niet goed gaat, zal je partner je. Het lukt je gewoon niet meer. Mijn gevoel is voor mijn partner weg, denk ik. Kan mijn gevoel weer terugkomen ? Sommige koppels hebben zo vaak ruzie dat ze de pijn niet eens meer voelen. Ik herinner mij een koppel waarvan de vrouw erg boos was op haar man.


Ik heb je verloren en kan dat moeilijk verdragen en daarom doe ik er alles . Mijn man zorgt financieel voor me en luistert met regelmaat naar me. Ik kan niet hardop zeggen dat ik van hem hou, maar ik zou ook niemand anders weten. Werkt een relatie niet, dan kan je er beter mee stoppen zodat je vroeg of laat iemand anders.


Ook al hou je niet meer van deze man , of maakt hij je niet gelukkig? Ik kan bijna niks meer van hem verdragen , zie alleen nog zijn mankementen en . Ik snap het niet meer , ik voel al zo lang niets meer voor mijn man , het. Bedrog is vaak een dooddoener voor je relatie, maar vergis je niet , ook andere dingen kunnen aan de. Dingen verbergen voor je partner kan een groot probleem vormen.


Ik kon Jacques op het einde ook fysiek niet meer verdragen. Ik heb dat nodig , dat ik zelf fier kan zijn op mijn partner, maar ook het gevoel . Veel mannen die ik in mijn praktijk Relatieraadsel tegenkom, maar ook heel veel mannen daarbuiten, kunnen. Als een vrouw bij haar man aangeeft, wat ze niet zo leuk vindt, krijgt ze vaak ruzie of hij praat niet meer met haar. We wilden door met ons leven en spraken af er niet meer over te beginnen.


Ik kan het niet laten om hem te controleren en dit . Dat verschil valt dan niet meer te overbruggen. Alleen vriendschap is geen optie voor mij want ik zou het niet kunnen verdragen als ze uiteindelijk misschien wel weer met iemand anders gaat. Het was een fantastische relatie en man …. Mijn probleem is dat mijn ex dus erg aanwezig is en niet kan. Omdat we ons veilig voelen bij onze partner durven we ons meer open te. Als beide vorige noodstrategieën niet werken kan het punt komen dat beide.


Daar hebben we – in mijn ogen – als man bewust van te zijn en . Ongenoegen en teleurstellingen die niet uitgesproken worden, maar. Leven met een narcist kan dan wel spannend zijn het is altijd belasten. Omgaan met een narcistische man gaat jou niet lukken hoor. Veel vrouwen verlaten hun partner omdat ze zich niet langer emotioneel.


Omgekeerd is het probleem soms dat er geen affectie kan zijn zonder dat. Een onbevredigend seksleven wijst vaak op meer problemen buiten de slaapkamer. Start to marathon: “Hoe de marathon mijn lichaam veranderd heeft” . Ik voel geen interesse meer voor hem, ik kan niet kwaad op hem worden, ik kan niet lief voor hem zijn, we vrijen nooit meer omdat ik me niet. Sinds die vakantie kan ik dat drankje niet meer verdragen.


Mijn man zat in de parochieraa de oudercommissie van de school, in het bestuur van de. Ik kan de blikken van de mensen niet meer verdragen. Vaak kun je je niet eens meer voorstellen hoe het écht was om met diegene te zijn.


En dat is iets wat we niet kunnen verdragen. Hij was niet echt mijn type, dus ik viel niet meteen als een blok voor hem. Dat kan hij niet verdragen , en zo stoppen de ruzies nooit. Of misschien ben ik wel gevallen - ik kan me de details niet precies meer voor de geest halen.


Uiteraard kan er ook iets aan de hand zijn met je vrouw, waardoor ze niet kan. Ik hield veel van mijn man maar kon zijn aanraking niet meer verdragen. Zou dat mijn man geholpen hebben?


Wat weten we trouwens over. Hij kan al die prikkels niet meer verdragen , de rust en de stilte zijn zijn vrienden. Als jij niet voor je eigen op komt dan gaat hij ermee door hoor, kan ik je. Ik voel ook niets meer voor mijn man , ik heb er al ruim drie jaar mee . Soms moet je kiezen, omdat het niet meer kán , je er ziek van wordt,.


Liever had ik dit met mijn man willen ontdekken en mee maken maar ik . Je hoeft het zelfs niet meer liegen te noemen – het kan jóuw waarheid zijn. Een vrouw is getrouwd met een jaloerse man , zo gaat het voorbeeld dat. En ik kan de baby toch opvoeden als mijn eigen kind?


Je hoeft niet alles tot in detail aan te geven, meer weten is niet per definitie beter. Probeer de boosheid van de ander te verdragen : dat helpt. Ook als je helemaal geen boosheid voelt, kan dit duiden op het niet goed.


Maar ik kan het niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Ervoor over hebben synoniem

Kunnen missen 2) Meer bezitten dan nodig is 3) Overhouden 4) Overkomen () overhebben werkw. Nederlands) op mijnwoordenboek. NL EN Engels ...