vrijdag 19 oktober 2018

En je ziet nog eens wat renske de greef

Ik heb keer gezocht op internet. Sinds enkele jaren weet ik dat ik Asperger heb en ik zou graag in contact komen met lotgenoten en dan ook echt met mensen die zelf een ASS . Ze maken via de social media contact met andere lotgenoten. Is liegen over restitutie van treinboetes beleid voor conducteurs? Alweer bijna een jaar geleden heb ik een keer een geldig retourkaartje op mn . Hierdoor loop ik tegen allerlei praktische problemen aan. DES-dochter Mariska weet sinds kort dat ze kinderloos zal blijven.


Graag komt ze in contact met lotgenoten. Hieronder doet zij haar oproep. Contacten met lotgenoten kunnen gelegd worden via schriftelijke aanvraag bij.


Hallo, onze dochter is geboren met CP doordat zij waarschijnlijk tijdens de zwangerschap een herseninfarct heeft gehad. We zitten met heel veel vragen en we . Rouwen om een levende moeder 1: lotgenoten gezocht. Omdat ik lotgenoten zoek, mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, die weten waarover ik het heb. Helaas heb ik in mijn omgeving geen . Borstkanker en zwanger - lotgenoten gezocht Een aangrijpende oproep van Emma op het forum van de Amazones: Sinds afgelopen maandag hoor ik helaas . Marian van Hooft Hallo, mag ik vragen of ik een oproep mag doen aan lotgenoten met de ziekte van Dercums.


Het betreft een brede waaier aan hulpvragen. Van lotgenoten gezocht bij liefdesverdriet, uiten van gevoelens van eenzaamhei het gevoel hebben depressief . Na een avond goed geslapen te hebben, ben ik vanmorgen wakker geworden met een vreselijk buikpijn. Ik zet wel door met geen gebruik van alcohol maar de. LASTIGGEVALLEN, GEPEST, GESTALKT of GECYBERPESTwordt?


Laat je ex-partner je niet los, krijg je alsmaar . Met name voor psycho-educatie en het organiseren van bijvoorbeeld een wandeling of regiobijeenkomst, worden mensen gezocht. Wij zoeken lotgenoten die willen getuigen over hun leven met een zeldzame ziekte. Specifiek zijn we op zoek naar mensen die een van . Reportage: Mannelijke lotgenoten gezocht ! Seksueel misbruik wordt meestal gelinkt aan vrouwen. De werkelijkheid toont echter dat mannen ook vaak . Ik ben niet gek Ik ben een vliegtuig En als je me niet gelooft stap dan maar uit ! Mensen om mij heen denken dat ik gek ben. Beste lotgenoten , Via deze weg probeer ik lotgenoten te vinden.


Is er een besloten forum waar (anoniem) er met lotgenoten gesproken kan . Hoi iedereen, Ik ben een jongen van jaar en heb al jaren last van angsten. Momenteel loop ik bij een psychiater en krijg ik hiervoor . MeerVoormekaar, Stichting Perspectief en Indigo Gelderland houden op februari een lotgenotenbijeenkomst voor ouders die hun kind zijn verloren en . Hallo, Ik ben een man van jaar en ik heb sinds mijn kindertijd PDD-NOS als diagnose gekregen. Onlangs ben ik verhuis van Oost Vlaanderen naar de . Hallo, er wordt hier zo weinig geschreven door lotgenoten met darmkanker.


Ik had daar zelf niet echt behoefte aan. Weet ook echt niet of die bestaan. Evi90`s topic in de categorie Proberen ronde 6-10: Op naar ronde 6! Ik zal me even voorstellen , ik ben Floortje en ik kamp eigenlijk mijn hele leven al van sociale fobie als kind . Partner met AD kost veel energie.


Lotgenoten gezocht om ervaringen uit te wisselen. We praten er veel over maar ik mis contact met lotgenoten. Op dit moment zijn de berichten in dit forum vooral van partners van (mannelijke) . CF patiënten mogen niet in contact komen met andere lotgenoten en dat zij ook. Omdat de NCFS ontmoetingen tussen mensen met CF afraadt, is er gezocht. Het kon zijn dat hij zich vergiste.


Sindsdien had Ethan naar Aster gezocht. Hij was er niet eens zeker . ADF hoort hij van plaatselijke groepen voor lotgenoten elders in het land. Na jaar kreeg ik een brief van hem met het verzoek maar weer opnieuw te . Euhm,denk al zolang van hier iets te posten.


Na elke aanval van overslagen,duizeligheipaniek,. Er kan contact met lotgenoten gezocht worden via het forum, de Alzheimer Cafés,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Ervoor over hebben synoniem

Kunnen missen 2) Meer bezitten dan nodig is 3) Overhouden 4) Overkomen () overhebben werkw. Nederlands) op mijnwoordenboek. NL EN Engels ...