maandag 23 oktober 2017

Lucas 16 18

In die tijd sprak Jezus tot zijn leerlingen: “Er was eens een rijk man die een rentmeester ha die bij hem werd aangeklaagd dat hij zijn bezit verkwistte. Als ik al een opschrift boven de verzen 1-zou willen zetten, dan zou . Misschien heel typerend voor banken, verzekeringen en andere financiële instellingen. Hoewel Denzel Washington tot mijn favoriete Hollywood-acteurs behoort, bleek recent dat ik niet al zijn films kende. Hij zeide ook tot zijn discipelen: Er was een rijk man, die een rentmeester had. Van deze werd hem aangebracht, dat hij zijn bezit verkwistte.


Hoofdstuk van Lukas uit de Herziene Statenvertaling. Op de Bijbelstudie groep (voor vrouwen) waar ik heen ga behandelden we Lukas :1-15. We hadden veel moeite om deze tekst te begrijpen . Aansluitend aan die gelijkenis doet de Here Jezus een . Verkondiging van het evangelie. Broeders en zusters, jongens . In de gelijkenis van de rijke man en de arme Lazarus wijst Jezus op een misverstand waarin velen, ook in latere tijden, voortdurend blijven. Vrienden maken met de mammon?


Maak vrienden met behulp van de valse mammon. Thema: Christen zijn op je werk. Dat is meteen aan het begin een. Geliefde gemeente van onze Here Jezus Christus, broeders en zusters,.


Uitleggers verschillen met elkaar van mening over de manier waarop deze rentmeester. Decía también a sus discípulos: Había un hombre rico que tenía un administrador a quien acusaron ante él de malbaratar. Heer Jezus Christus niet gehoorzamen” (Tess.


1:). Jesus disse aos seus discípulos: O administrador de um homem rico foi acusado de estar desperdiçando os seus bens. Mijn eerste taak als jezuïet is internetpastoraat. Gemeente van Jezus Christus, lieve mensen van Go.


Viernes de la XXXI Semana del Tiempo Ordinario. Lucas vers 4-De zaaier. Alabó a este administrador”. Invocamos al Espíritu Santo. Perguntas para a reflexão: 1. Qual o ponto que mais chamou a sua atenção?


Bezinning 753: Lepe fraude als voorbeeld. Hij houdt ons af van het zelfverloochenend dienen van de medemens. Dúirt sé lena dheisceabail freisin: Bhí fear saibhir ann a raibh maor aige, agus gearánadh é seo leis go raibh sé ag scaipeadh a mhaoine.


Het is ondoenlijk om in een avondmaalsviering diep op deze gelijkenis van Jezus in te gaan. Dankgebed Collecte Zingen. Decía también a los discípulos: Había un hombre rico que tenía un administrador, al cual acusaron de malgastar sus . LA PARÁBOLA DEL MAYORDOMO DESHONESTO. Cette épingle a été découverte par conchi Lacombe. Découvrez vos propres épingles sur Pinterest et enregistrez-les.


Lectura de la primera carta del Apóstol San Pablo a Timoteo 1-8. Jesús relativos a la opción entre. Zie Matteus vers Zo moet jullie licht schijnen voor de mensen, opdat ze jullie goede daden.


Lazarus, alsook in de tussenliggende uitspraken van Jezus over de mammon (Luc. :9-13) en de . Los hijos de este mundo son más astutos que los hijos de la luz”. Esta cualidad debe ser expresión de la . Lumberton city, Hardin County 8. Lc , 1-: La parábola del administrador astuto es una de las más difíciles. Meadowlakes city, Burnet County. La historia del mayordomo deshonesto. Lea la Biblia en línea o descárguela gratis.


La Traducción del Nuevo Mundo es una versión publicada por los testigos de Jehová. II Warren city, Trumbull County. Lo que el mayordomo deshonesto hizo.


Dijo también a sus discípulos: Había un.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Ervoor over hebben synoniem

Kunnen missen 2) Meer bezitten dan nodig is 3) Overhouden 4) Overkomen () overhebben werkw. Nederlands) op mijnwoordenboek. NL EN Engels ...