vrijdag 30 oktober 2015

Mijn man raakt me niet meer aan

Toont je man of vriend geen affectie meer? Ontdek hier de belangrijkste redenen dat hij dit niet meer doet. Laat me het je uitleggen met een metafoor. Hij raakt me al die tijd al niet meer aan. Ik heb geen kinderen, jaar getrouwd en mijn man raakt mij al jaar niet meer aan.


Maar hij raakt me niet aan, geen knuffel geen aai geen troost geen sex,. Dit duurt nu al meer dan een jaar, dat ik zwanger ben geraakt is een wonder. Mijn vriend wordt niet meer opgewonden van mij. Man vindt mij niet meer opwindend posts dec.


Partner is niet meer intiem met mij posts mrt. Meer resultaten van forum. Ik vind het raar dat mijn partner mij dat niet kan en of wil geven. Hij neemt zelden het initiatief om mij aan te raken.


Ik kan me voorstellen dat dit het verlangen naar meer aanraking juist ook . Vooral omdat er totaal geen fysieke intimiteit meer is. Mijn man Mark (69) is open over de ziekte die hem twaalf jaar geleden is overkomen. Mijn man zat onderuit op de bank tv te kijken en keek niet eens op! Nu met kids en alle twee een ontzettend druk leven raken we elkaar soms . Hallo, sinds maanden wil mijn man geen enkele intimiteit meer,.


Ik kan me ook wel voorstellen dat je dan onzeker wordt als hij niet meer wil zoenen. Ik houd van mijn man , en hij houdt van mij. Dat we het stel blijken te zijn waarvan er straks een zegt: ik kan niet meer ? Veel vrouwen verlaten hun partner omdat ze zich niet langer. Vrouwen die seksueel gefrustreerd raken in het huwelijk voelen. Een onbevredigend seksleven wijst vaak op meer problemen buiten de slaapkamer.


Ik lees veel over de sexuele vermindering (geen zin meer) tijdens de. Samen kom je er vaak lastig uit omdat het zo beladen is, je man geen prater . Over een kleine maand ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ben zó blij dat het er bijna op zit. Niet vanwege de zwangerschap, maar . Iedere avond lig ik in bed naast mijn vrien de man met wie ik mijn leven. Mijn man en ik zijn meer dan jaar samen en we hebben al heel lang geen.


Ik heb echt wel zin in seks maar voel me niet meer aantrekkelijk tot hem. Je vriend of man wil geen seks meer ? Het maakt me niet uit wat voor seks we hebben, als ik maar zie dat zij ervan geniet! Dat maakt me al onzeker, maar als je man ondanks de plannen snel weer zwanger te raken , je niet aanraakt, dan maakt je dat nog onzekerder. Je ex man of vriend heeft je verlaten en je vraagt je af hoe krijgt hij weer.


Ik maak het zo vaak mee wanneer ik in gesprek raak met mijn coachees. Wat kun je er aan doen als je vrouw niet meer of weinig met je wil vrijen? Er komen overigens ook vrouwen bij me wiens man geen zin heeft.


Als je leert om met afwijzing om te gaan, je niet geknakt en verdrietig raakt als zij niet wil, maar . Man raakt mij al heel lang niet meer aan en we hebben ook al een jaar, echt . Jongeren vinden onverzorgd echt niet meer kunnen. Maar in mijn omgeving zie ik het cliché van de jongere vrouw wel. Ik krijg een zoen van hem maar voor de rest raakt hij me niet aan. Want mijn man brengt het ook niet meer op om dit goed te begeleiden. Hoe kan het dat de ene man meer aan seks denkt, en misschien meer.


Als het niet meteen lukt om zwanger te raken , kan seks een verplicht nummer worden. Vorige week vrijdag kwam mijn man Bert laat thuis. Ineens viel het me op dat ik niet alleen alcohol, maar ook een lichte parfumgeur rook. Ik wist dat ik het risico nam om hem op een dag toch kwijt te raken.


Een “eerste keer” kan over zoveel meer gaan dan je ontmaagding. Een vriend zei ooit tegen me dat het niet uitmaakt als je twee weken . Even een korte uitleg van de gezinssituatie: getrouw koophuis , kinderen (allebei autisme en adhd) We zijn al jaar samen . Dat was toen een leuke man in mijn leven kwam, via vrienden – een half jaar nadat ik. Er bekroop me een gevoel van: er is iets mis, hij heeft niet meer zo veel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Ervoor over hebben synoniem

Kunnen missen 2) Meer bezitten dan nodig is 3) Overhouden 4) Overkomen () overhebben werkw. Nederlands) op mijnwoordenboek. NL EN Engels ...