donderdag 30 april 2015

Eerste relatie op latere leeftijd

Goed ikzelf ben dus aan de vrij late kant wat betreft relaties. Ik had nog nooit een jongen gekust of zelfs maar serieus gedatet totdat ik 22. Hij is, zegt hij, niet verrast over de voorspellende waarde die het verloop van de eerste liefde blijkt te hebben voor romantiek op latere leeftijd. Waarom zijn er mensen die op latere leeftijd nog steeds maagd zijn, terwijl ze.


Zij schamen zich hiervoor en durven vaak ook geen relatie aan te gaan. Ten eerste is het van belang om iemand tegen te komen waar je . Liefde op latere leeftijd overvalt je wanneer je al de vijftig of de zestig voorbij bent. Daten op latere leeftijd (waarom kan ik geen stabiele relatie vinden?). In van de gevallen vindt het eerste gesprek over een.


Nog nooit gezoend ( eerste kus: november 2012) nooit seks, niet. Ik voel me eigenlijk een beetje verdrietig dus ik vertrek vandaag wat later. Ik ben bang dat juist door mijn leeftijd ik last ga krijgen van de bijwerkingen. De liefde op latere leeftijd en hoe het wiel uit te vinden….


Als je jong bent is het in de liefde toch in eerste instantie het volgen van voorbeelden, hoezeer je zelf ook. Hoe stel je je daarop in en wat is je relatie tot anderen? Het kan zijn dat mensen die later voor de eerste keer seks hebben over.


Daaruit bleek ook de trend dat hoger opgeleiden en mensen uit welvarender milieus op latere leeftijd hun eerste keer beleefden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Ervoor over hebben synoniem

Kunnen missen 2) Meer bezitten dan nodig is 3) Overhouden 4) Overkomen () overhebben werkw. Nederlands) op mijnwoordenboek. NL EN Engels ...